17 grudnia 2013

Bożonarodzeniowy wieniec i... walentynkowy bukiet

Na ostatnich w tym roku kalendarzowym zajęciach z wykonywania kompozycji florystycznych wykonałam aranżację z żywych kwiatów na walentynki oraz z suchych na Boże Narodzenie. Dlaczego na walentynki, nie pytajcie, po prostu tak było w programie.

Wieniec na Boże Narodzenie wykonałam na słomianym podkładzie pokrytym białą korą palmową. Całość przyozdobiłam szyszkami, anyżem, suszonymi pomarańczami, bombkami oraz kokardą i gwiazdką. Wieniec można powiesić na drzwiach lub ścianie.







Bukiet walentynkowy wykonałam z czerwonych goździków oraz ruskusa. Kwiaty zostały ułożone w mikrofonie florystycznym a ten zamocowany w rożku ozdobionym czerwonym sizalem. Swoją kompozycję uzupełniłam czerwonymi serduszkami, sizalem oraz kwiatkami wykonanymi ze złotego materiału. 
Za zrobienie zdjęć dziękuję koleżance z grupy.






Na zajęciach robimy kompozycję z tego co jest dostępne. Czasem bywa tak, że nasz pomysł powstały w głowie musimy ograniczyć do materiałów jakie mamy pod ręką. Jest to zarazem wada i zaleta. Wada, bo nie do końca robimy to co zaplanowaliśmy, zaleta bo rozwija jednak naszą kreatywność na zasadzie zrób coś fajnego z tego co masz pod ręką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz