10 lipca 2013

Coś inspirujacego

Inspiracja według słownika to 1. natchnienie, zapał twórczy;  2. wpływ wywierany na kogoś, sugestia.

Długo zastanawiałam się jak ugryźć ten dzisiejszy temat, bo wiele rzeczy mnie inspiruje m.in. zdjęcia, które znajduję w sieci, książki, muzyka, moje miasto, moi bliscy. 

Dzień 3. Coś inspirującego

Książki - przeróżne gatunki i tematyka

Akademickie Radio Centrum 98,2 FM - świetna muzyka, informacje kulturalne i z miasta, fantastyczne audycje tematyczne i przemiłe głosy rozbrzmiewają w mieszkaniu od świtu do późnej nocy.
Na zdjęciu eko torba , którą ostatnio wygrałam właśnie w radiu (w zestawie była jeszcze koszulka, KK też dostał)

Portal http://stylowi.pl/ a szczególnie dział DIY - zrób o sam

Troi

3 komentarze:

  1. Książki to dla mnie cudowny sposób na znalezienie isę w innym świecie. Oderwanie od rzeczywistości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! A najfajniejsze jest to, że można przenosić się do wielu rzeczywistości w różnym czasie i przestrzeni.

      Usuń