3 lipca 2013

W lipcu chcę...

Regularnie zaglądam do Uli z bloga senmai.pl Wczoraj zaproponowała czytelnikom przygotowanie listy rzeczy do zrobienia, postanowień na wakacje. Świetny pomysł! 
Żeby lipcowe dni nie przeleciały mi szybko i bezproduktywnie i ja postanowiłam spisać swoje postanowienia. 

Hmmm pomyślmy...

W lipcu chcę:
1. Wstawać prawą nogą i z dobrym humorem ;) 
2. Ćwiczyć przynajmniej trzy razy w tygodniu
3. Doskonalić umiejętności szydełkowe - oj dużo jeszcze do nauki
4. Wypróbować swojch sił w różnych technikach diy
5. Wyjść w plener i robić więcej zdjęć
6. Zrobić porządki w szafach 
7. Urządzić miejsce do pracy 
8. Wypróbować przynajmniej 5 nowych przepisów na dania z fasolki szparagowej
9. Wypróbować nowe przepisy na owocowe i warzywne koktajle 
10. Posiać maciejkę bo wieczorami pięknie pachnie
11. Regularniej pisać na blogu 
12. Nadal codziennie czytać książki
13. Zrobić dżem z czereśni 
14. Spotkać się z koleżankami
15. Każdego dnia myśleć pozytywnie i nie smutaskować :)

Co z tego wyjdzie zobaczymy, ale jestem dobrej myśli. 
A jakie są Wasze plany na lipiec?

Troi



3 komentarze:

  1. "Każdego dnia myśleć pozytywnie" - Dobre postanowienie. : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowienie dobre choć czasem bardzo trudne do zrealizowania, ale trzeba próbować :)

      Usuń
    2. Odpowiedziałam na Twoje pytania napisane na moim blogu. :))

      Usuń