16 lipca 2014

Lubię, nie lubię

>>Wyzwanie - 5 dni do lepszego bloga<<
>>10 rzeczy, które lubię i 10 rzeczy, których nie znoszę<<

To już trzeci dzień wyzwania u Uli. Ach ta Ula :), Ona to potrafi zmusić człowieka do zastanowienia się nad sobą i blogowaniem.

Lubię:
1. letnie poranki, za jeszcze obecny chłód nocy, ciszę jeszcze budzącego się powoli miasta i, że są takie długie,
2. czekoladę chyba w każdej postaci i z każdymi dodatkami,
3. gotować i piec, tylko kto to wszystko będzie jadł?
4. czytać, dobrze jest mieć pod ręką dobry kryminał, powieść historyczną, fantastyczną a nawet opowiadania sci-fi,
5. gadać, tak, tak lubię gadać, czasem gadam dla samego gadania, powtarzam pięć razy tą samą historię, aż mój Mąż mówi, że już wystarczy :) hahaha
6. oglądać filmy i seriale kryminalne w dawnym stylu, gdzie potrzebne jest myślenie, dedukcja i spryt, a nie tylko laboratorium,
7. szydełkować, bardzo mnie to odpręża,
8. maliny, najlepsze są te zerwane prosto z krzaka, 
9. frezje za ich fantastyczny zapach,
10. zapach powietrza po deszczu

Nie lubię:
1. horrorów, zbyt głęboko zapadają mi w pamięć i zaburzają moją psychikę,
2. mojego niezdecydowania, czasem podjęcie prostej decyzji zajmuje mi zbyt dużo czas,
3. sprzedawców, którzy zachwalają każdy produkt i twierdzą, że wypróbowali już wszystkie na sobie (szczególnie chodzi mi o kosmetyki) oraz tych, którzy klienta traktują z góry z wyrazem twarzy mówiącym "dziecino to nie sklep dla Ciebie i tak nie znajdziesz tu nic dla siebie",
4. pająków,
5. prucia, gdy pomylę się podczas dziergania, 
6. wódki, 
7. kolejek w sklepie, najgorsze jest kiedy ktoś z tyłu wjeżdża w pupę wózkiem i udaje, że nic się nie stało albo wisi z tyłu nad tobą, aż czujesz oddech tej osoby,
8. migreny i bólu brzucha,
9. wątróbki, mimo to czasem ją przyrządzam, 
10. gdy po przymierzeniu w sklepie 10 par spodni żadne na mnie nie pasują.

3 komentarze:

  1. Jakbyś szukała kogoś, kto zje to, co ugotowałaś, to ja się zgłaszam na ochonika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak bosko pachną frezje, mam nawet takie perfumy O Fresia! i świecę o zapachu frezji, ale to nie to samo oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna osoba, która nie lubi pająków i wątróbki! Nie cierpię pająków, ale wątróbka jest OK, cały czas noszę się ze spróbowaniem jakiejś innej niż tej drobiowej znanej z PL, u mnie można kupić wieprzową, wołową i jagnięcą ;)

    OdpowiedzUsuń