15 lipca 2014

Dlaczego bloguję?

>>Wyzwanie - 5 dni do lepszego bloga<<
>>Dzień 2 - Dlaczego bloguję<<

Pierwszy blog założyłam by pokazać moje rękodzieło. Publikowałam dużo zdjęć i opis danej rzeczy. Później, jak już wiecie, stwierdziłam, że chcę czegoś więcej.
Bloguję, bo chciałam mieć kawałek swojego miejsca, gdzie mogłabym dzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami, poradami, opiniami. Gdzie zbierałabym inspirujące mnie (i mam nadzieję innych) zdjęcia, tutoriale, przepisy kulinarne. Blog traktuję także jako miejsce, gdzie mogę pokazać (pochwalić się) swoim rękodziełem. 
Bloguję też dlatego, że zmusza mnie to do robienia zdjęć, pisania tekstów, szukania pomysłów, przepisów czy rozwiązań technicznych dotyczących bloga, czyli zmusza mnie do działania i kreatywnego życia :)


4 komentarze:

  1. I dzięki blogowi rozwijasz się :) Życzę jak najwięcej kreatywnych wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajne, że takie rzeczy mogą nas rozwijać i rozwijają. Cieszę się, że dzięki blogowaniu można znaleźć fantastycznych i kreatywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie rekodzielo Pani tworzy ? :P
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tworzyłam biżuterię (kolczyki, bransoletki, koraliki), trochę zgłębiałam tajniki decoupage. Aktualnie zajmuję się szydełkowaniem, próbowałam też swoich sił w robieniu na drutach.

      Usuń