14 lipca 2014

Jak to nazwać?!?

>>Wyzwanie - 5 dni do lepszego bloga<<
>>Dzień 1 - Historia nazwy mojego bloga<<

Pierwszego bloga kolczyki Liliany założyłam w 2009 roku i publikowałam na nim zdjęcia mojego kolczykowego rękodzieła. W tej chwili jest on zamknięty, ale nadal obecny w sieci. Po jakimś czasie bum na kolczyki handmade trochę się zmniejszył, a ja stwierdziłam, że chcę na blogu publikować także inne rzeczy i zdarzenia z mojego życia. 
Nowy blog potrzebował nowej nazwy. Oj było ciężko. Nad nazwą myślałam dosyć długo. Stwierdziłam, że blog to będzie mój mały świat, taka moja mała planeta, którą będę tworzyła i dzieliła się z innymi i własnie z takich przemyśleń wziął się pierwszy człon nazwy - planeta. 
Drugi człon - Troi - to mój nick w świecie wirtualnym i w świecie fanów serialu Star Trek.
Decyzja zapadła! Powstała planetaTroi. 

Zastanawiam się czasem czy jestem zadowolona z tej nazwy? Myślę, że tak. Choć wiem, że wpływ na nią miały moje ówczesne zainteresowania i przemyślenia, a one z czasem się trochę zmieniły. Myślę też, że nazwa planetaTroi - taka można by powiedzieć ogólna - nie ogranicza mnie do konkretnej tematyki bloga np. same kulinaria lub tylko robótki ręczne. Jednak blog wymaga jeszcze wiele pracy, a przede wszystkim właśnie większego sprecyzowania o czym jest lub będzie w przyszłości. Czas wziąć się do pracy.

A Wy jesteście zadowoleni z nazwy swojego bloga? Myśleliście kiedyś nad zmianą nazwy?



16 komentarzy:

  1. Mnie się nazwa bardzo podoba. Po pierwsze, jest oryginalna, a jednocześnie nie pretensjonalna. Po drugie, jest elastyczna i pojemna - nie narzuca żadnej konkretnej treści, więc blog może się zmieniać wraz z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie myślałam jeszcze nad zmianą nazwy bo mój blog jest jeszcze bardzo młody. Może kiedyś przyjdzie chwila kiedy będę chciała zmienić. Nazwę masz super :)
    Pozdrawiam Iga
    beautyperson.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj poczytawszy trochę, zaczynam się nad tym zastanawiać ;) Jednak w dalszym ciągu jestem jakoś tak mocno związana z nazwą swojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nazwę swojego bloga zmieniłam i zaczęłam tak mniej więcej od początku. Teraz jestem zadowolona ;) Twoja nazwa za to świetna, bardzo kreatywnie.

    lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, to żeby wszystko pasowało i żeby człowiek był zadowolony z tego co tworzy.

      Usuń
  6. Fajnie, że nazwa jest znacząca dla Ciebie ;)

    Ja nazwę bloga zmieniłam (pierwszy człon) i jestem bardzo zadowolona. Zrobiłam to z powodu zawężenia tematyki i myślę, że wyszło mi to na dobre ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój blog nazywa się Kolczyki Izoldy, a w ogóle nie dotyczy kolczyków :)
    Fajnie, że czujesz się dobrze z jego nazwą, to bardzo ważne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna nazwa, ta "planeta" kojarzy mi się ze sporym kawałkiem własnej przestrzeni. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle, ze to dobra nazwa, mowi ze to Twoj kawalek wirtualnego swiata :)
    Pozdrawiwam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kreatywna nazwa :) Faktycznie jest neutralna, bo możesz tu zamieścić wszystko, co chcesz. A jednocześnie nazwą nawiązujesz do swoich zainteresowań.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazwa Twojego bloga była jedną z 4 na blisko 60, które kliknęłam u Uli. Chyba niezły wynik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nazwa, nieoczywista, można pisać właściwie o czym się chce :) Ja nigdy nie myślałam o zmianie nazwy, bo ze swędzących palców powstają różne rzeczy: i dekoracje na przedszkolne uroczystości, i coś do zjedzenia, i robótki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa historia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń