7 marca 2013

Wyzwanie FOTO - dzień 4 - kolekcja

Dziś w wyzwaniu foto bardzo ciekawy dzień pod hasłem KOLEKCJA

Pod pojęciem kolekcji rozumiem zbiór przedmiotów tego samego typu, powiązanych ze sobą, a gromadzonych ze względu na swoją wartość artystyczną, historyczną czy sentymentalną. Kolekcję możemy rozumieć także jako zbiór projektów firmy np. kolekcja samochodów czy ubrań na wiosnę 2013. 

Kolekcjonować możemy prawie wszystko, minerały, znaczki, kapsle, lalki, pocztówki, samochody czy dzieła sztuki. Zależy to tylko od naszych zainteresowań, miejsca  jakim dysponujemy by przechowywać nasze zbiory, a także możliwości finansowych. A może też, by zaimponować innym naszym kolekcjonerskim hobby? Powodów pewnie jest tyle ilu kolekcjonerów.

Dzień 4. KOLEKCJA

Przedstawiam Wam dziś moje małe kolekcje. Związane są z tym czym się interesuję, a mianowicie serialem Star Trek i biżuterią, którą kiedyś sama robiłam. 


Przypinki i naszywki związane z serialem Star Trek. Część z nich malowałam sama, cześć została zakupiona. Gadżety związane ze Star Trekiem są w Polsce mało osiągalne, a jeśli już są to bardzo drogie. Trzeba więc sobie radzić samemu i "zatrudnić" własne rączki :)


Ta kolekcja też powstała dzięki pracy własnej. Większość kolczyków wykonałam sama, inne kupiłam lub dostałam. 


Jeszcze jedna kolekcja, która właściwie powstała przez przypadek i jest ciągle powiększana. 
Tablica korkowa jeszcze z czasów studenckich powoli zapełniała się przeróżnymi rzeczami. Pocztówki, bilety, konwentowe smycze i identyfikatory, zdjęcia, zaproszenie. 
Choć powstała przypadkowo, wszystkie rzeczy związane są ze sobą hasłami: podróż, wspomnienia i hobby. 


A Wy co i dlaczego kolekcjonujecie? 
Proponuje małą zabawę. Uzupełniajcie zdanie i wpisujcie je w komentarzach

Kolekcjonuję..., ponieważ.... 

12 komentarzy:

  1. Moja kolekcja to w zasadzie nie kolekcja, bo ja wszystko co kolekcjonuję to zużywam, do moich zbiorów należą kosmetyki, perfumy, świeczki i woski zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcjonuję kubki, ponieważ lubię ich kształty i nadruki.

    P.S. Weryfikacja obrazkowa komentarzy na moje oczy jest zabójcza. Może dałby się ją usunąć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jednej kolekcji :)
    Ale można znaleźć u mnie i kolczyki, i dziurkacze i różne różności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja kolczyków - to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolekcjonuję kubki bo kocham kubeczki :) duzo, jeszcze wiecej i ciagle mi mało :)) a kolczyki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za miłe komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolekcja kolczyków! :)
    ależ z Ciebie StarTrekowa maniaczka! ;)

    cooknlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć. Własnie sobie przypomniałam, że nie dodałam kolczyków trekowych... no nic są przypinki;)

      Usuń
  8. i oby tak dalej! niech się rozrasta =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wszelkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń