5 marca 2013

Wyzwanie FOTO - dzień 2 - Niebieski

Dzień drugi Wyzwania FOTO mamy pod hasłem NIEBIESKI. W poszukiwaniu inspiracji obejrzałam całe mieszkanie pod kątem tego koloru. Co znalazłam? Niebieski kocyk, błękitno szarą latarnię morską, niebieskiego pluszowego misia, zakrętki do butelek, rower. Wybór padł na jedne z moich kolczyków - błękitne łzy. Zobaczcie sami.

Dzień 2. Niebieski



Latarnia morska                                             Kocyk                                  Fragment ramy roweru



14 komentarzy:

  1. Błękitne łzy to bardzo ładna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ujęcie :) Taki świetlisty ten błękit wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kolczyki zrobiłam własnoręcznie. Mam takie jeszcze w kolorze czerwonym i zielonym:)

      Usuń
  4. a ja mam inne skojarzenie... przypominają mi babskie jajniki powaznie :)) ale są cudowne! i kolczyki i jajniki heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe skojarzenie... fajne. Jajniki górą :)

      Usuń
  5. o jakie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja na miniaturce myślałam,że to niebieskie żarówki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny wielkie dzięki za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki zdecydowanie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń