10 lutego 2015

Szara chusta

Druga szydełkowa chusta ukończona. Mam nadzieję, że spodoba się Elizie, dla której ją wykonałam.
Chustę wydziergałam z włóczki YarnArt Shetland, która jest mieszanką akrylu i wełny szydełkiem nr 5.
Kolor to szary nr 530. 
Zużyłam ponad dwa motki włóczki. Z resztki szarej i czerwonej zrobiłam kwiat broszkę dla ożywienia szarość. 
Z włóczki tej wykonałam rok temu dla brata czapkę - hełm rycerza
Wzór zaczerpnęłam z gazety Mała Diana lubię szydełkować, nr 1 2015, s. 24. Wzór jet bardzo prosty, słupki, 2 słupki przerabiane razem w 1 oczku oraz słupki podwójne. Chusta obrobiona jest trzema rzędami łuków.
Chusta nie jest trójkątem równoramiennym. 





I jeszcze na koniec storczyk, zwany u nas chwaściorem ;)


2 komentarze:

  1. Piękna chusta, a pomysł z kwiatkiem - świetny.
    Poza tym, jak zwykle podziwiam staranność wykonania.

    OdpowiedzUsuń