4 listopada 2015

Gwiazdkowe szaleństwo

W tym roku szydełkowe szaleństwo trwa już od dłuższego czasu. Prawie każdą wolną chwilę  poświęcam dzierganiu gwiazdek na choinkę. Robiłam wzory już wypróbowane w zeszłym roku, ale pojawiło się też kilka nowych. Są wśród nich małe, średnie i całkiem duże. Jednokolorowe: białe, srebrne i złote, a także dwukolorowe biało srebrne i biało złote.
Wszystkie schematy pochodzą z internetu m.in. z pinterest.com, stylowi.pl
Jeśli poszukujecie schematów na gwiazdki zapraszam na mój profil na Pinterest, gdzie uzbierałam już trochę wzorów. Bezpośredni link KLIK
Jest jeszcze trochę czasu do Świąt więc dziergam dalej...

A oto moje małe dzieła :)
































2 komentarze:

  1. Dopiero teraz je wypatrzyłam. Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku miałam prawdziwe gwiazdkowe szaleństwo. Zrobiłam ponad 100 gwiazdek.

      Usuń