14 sierpnia 2012

Trekowa ściana

Jakiś czas temu zrealizowałam swój pierwszy trekowy projekt "W kajucie kapitana Archera". Niedawno udało mi się rozpocząć kolejny projekt pt. "Trekowa ściana". W salonie mam wielką ścianę, która aż prosiła się o zagospodarowanie. Dzięki temu, że z mężem mamy wspólne hobby nie było problemu z wyborem motywu przewodniego, a został nim oczywiście Star Trek :) Na ścianie zawiły trzy plakaty: jeden z załogą z TOSa, drugi ze Star Trek XI (dostaliśmy plakat na premierze kinowej w nieistniejącym już  kinie Apollo) i trzeci z Enterprisem. Zawisła też tablica z wszelkimi trekowymi przypinkami i znaczkami jakie posiadałam oraz mały plakat reklamujący tegoroczną Trek Sferę. Mam jeszcze kilka planów na rozwój tego projekty, pewne pomysły już wprowadzam w fazę realizacji :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz