18 czerwca 2013

Mój sklepik na SrebrnaAgrafka.pl

Od 2009 roku z różnym natężeniem popełniam jakieś rękodzieło. A to kolczyki, a to coś wydziergałam, przerobiłam stare słoiki, puszki, przemalowałam ramkę na zdjęcia. Ciągle znajduję inspiracje, nowe pomysły wpadają do głowy, nowe projekty czekają na realizację. W związku z tym postanowiłam założyć sklepik w portalu SrebrnaAgrafka.pl Poszło całkiem szybko pomijając długie rozmyślania nad nazwą i logiem sklepiku. Rejestracja, krótkie oczekiwanie na akceptację (myślałam, że będzie o wiele dłużej)  i wystawiłam na sprzedaż moje pierwsze robótki. Co z tego będzie czas pokaże, ale mam nadzieję, że moje wyroby spodobają się publiczności.
Sklepik nazwałam Lila Art, a logo wymyślił mój KK za co jestem mu bardzo wdzięczna, bo pewnie siedziałabym nad tym projektem jeszcze kilka dni. Teraz pozostaje mi zrobić piękne zdjęcia, opisy i wstawić moje rękodzieła. Trzymajcie kciuki i zapraszam do sklepu :)

2 komentarze: