31 października 2013

Jesienno-świąteczny wianek

Zbliżają się Święta Wszystkich Świętych. Udamy się na groby naszych bliskich i będziemy je przyozdabiać wieńcami i zniczami. Jakie Wy wybieracie wieńce? Te plastikowe czy może sami je robicie na podkładzie ze świerka czy słomy? 


W tym roku zrobiłam wieniec jesienno-świąteczny używając naturalnych elementów
(z wyjątkiem kilku plastikowych kulek).

Do wykonania wieńca użyłam:
- słomianego podkładu i mchu,
- liści, gałęzi i szyszek, które zebrałam pod blokiem 
- różnych suszonych traw i kwiatuszków, które specjalnie zostały posiane i zebrane w lecie
- kilka plastikowych kulek w kolorze czerwono-zielonym  
- haftki i klej.

Z elementów ułożyłam kompozycję. Najpierw tylko przymierzając do siebie poszczególne liście, gałęzie i szyszki by w głowie ułożył się jakiś plan, wygląd wieńca a następnie przystąpiłam już do mocowania elementów na stałe. 

Wyszedł całkiem zgrabny wianek z naturalnych elementów. Z lewej strony dodałam krzyż wykonany z kory (niestety nie mam zdjęcia, muszę poprosić Tatę o przesłanie) i posłużył jako ozdoba grobu na Święto Wszystkich Świętych. 



 
Troi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz